Bokgave

Det er første søndag i advent og feiringen av St. Nicholas nærmer seg. I denne anledning ønsker Norsk slovakisk handelskammer å gi en gave til slovakiske, slovakisk-norske og norsk-slovakiske barn: fagbok «Jakten på sannheten» skrevet av den norske forfatteren og astrofysikeren Eirik Newth. Denne populære boken, oversatt til mer enn 20 språk, passer for barn og ungdom i alderen 8-15 år, og i slovakisk oversettelse viser den leseren historien om de viktigste oppdagelsene, oppfinnelsene og vitenskap. Har du noen på denne alderen hjemme som er interessert i hvordan vi faktisk lærte alt vi vet i dag, skriv til oss på post@nshkammer.no så sender vi boken i gave til din norske adresse. Antall eksemplarer vi har tilgjengelig er begrenset, men hvis du skynder deg, kan gaven fortsatt ankomme før St. Nicholas feiringen. Vi ønsker våre alle landsmenn, forretningspartnere og Slovakias venner i Norge en vakker start på årets advent.